środa, 18 czerwca 2014

Żarłostacja 3 edycja - opolski piknik kulinarny

Czasem potrzebna jest człowiekowi przerwa. Przerwa od pracy, myślenia, przerwa od życia. Jestem właśnie po takiej dwutygodniowej przerwie, która pozwoliła mi uporządkować wszystko co się pokomplikowało. Spędziłam aktywne dni na rowerze oraz pływając w niesamowicie słonym morzu, miłe wieczory na plaży i we włoskim miasteczku. Obserwując gwar codzienności i niezachwianą powolność zatęskniłam za normalnością moich dni. Choć słońce przyjemnie goi duszę, wracać do domu czas! Ale o samej Sarynii później, bo teraz dużo się dzieje :)

Wracam do świata, wracam do Polski i wracam do działania. Zaczynam od krótkiego zaproszenia na ŻARŁOSTACJĘ imprezę organizowaną w Opolu przez Stowarzyszenie Opolska Blogosfera Kulinarna oraz Kofeinę 2.0. Będzie dużo pysznego jedzenia, wspaniałych ludzi, ciekawych warsztatów i będzie okazja by cudownie spędzić tę czerwcową niedzielę. 22 czerwca w Opolu będziemy na Was czekać z pysznym poczęstunkiem :)

Poniżej kilka szczegółów dotyczących wydarzenia. Będzie się działo! Wszyscy są podekscytowani więc podekscytowana jestem i ja :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz