wtorek, 1 lipca 2014

Coolmag - magazyn Stowarzyszenia Opolska Blogosfera Kulinarna

Są rzeczy, na które się czeka z podekscytowaniem. Są chwile, które napełniają nas ogromną radością. Są momenty, gdy energia rozpiera i napędza do działania. Od jakiegoś czasu czuję się tak wspaniale, bo mam wrażenie, że zostałam częścią czegoś wspaniałego. Co ja piszę! Przecież to nie żadne wrażenie - tak właśnie jest!

Czerwiec zaskoczył mnie w tym roku. Tak na niego czekałam! Gdy już nastał nie umiałam się w nim odnaleźć. Czasem życie daje nam bolesnego kopa, tylko po to, by za chwilę sprzedać coś wartościowego. Otrząsnęłam się i rozejrzałam dookoła. Tyle wspaniałych rzeczy się dzieje i będzie działo. Nie można dać się jednemu kopniakowi! Kiedy siniak zaczął już powoli blednąć, ja łapałam promienie słońca układając w głowie nowy plan.



A potem już nie czułam żadnych kopniaków. Nie widziałam żadnych siniaków. Może nawet były, ale nieodczuwalne. Ważne było coś innego. Uśmiechy, wsparcie, towarzystwo, wspólne milczenie, przytulanie. Ludzie. Ludzie dają nam siłę. Pojawiają się nagle, właśnie wtedy kiedy się tego potrzebuje. Warto mieć przy sobie takie osoby, którym można zaufać bezwarunkowo, wypłakać się i wyżalić. Bez nich życie nie miało by najważniejszego sensu. Podniesienie się byłoby dużo trudniejsze. Gojenie bolesnych siniaków trwałby zdecydowanie za długo. Uśmiech pojawił by się za późno :)



Rozglądam się dookoła i powoli dostrzegam to czego wcześniej nie widziałam.  Ludzie. Nowi ludzie. Fajni, sympatyczni, otwarci,  kreatywni, pomysłowi, z pozytywną energią i chęcią do działania. Nowa energia. Chcę poznawać takich ludzi. Chcę być częścią czegoś wartościowego. Wspólnie można przenosić góry i tworzyć magazyny kulinarne :) Fajnie, że w Opolu jest jeszcze tyle ciekawych ludzi do poznania :)

Stowarzyszenie Opolska Blogosfera Kulinarna opublikowało 22 czerwca 2014 r. 3 numer magazynu kulinarnego COOLMAG. Tematem przewodnim jest lato. A w magazynie wszystko co związane z tym wspaniałym czasem: sezonowe przepisy na ciasta, lodowe propozycje, ciekawe drinki, wspaniały artykuł o naszym kochanym Bolko i wciąż niedocenianej Turawie, felietony, wywiady... dużo fajnego i ciekawego :) Autorami zdjęć, przepisów i artykułów są członkowie SOBK.



Tu możesz zobaczyć całego COOLMAGA klik.

Facebookowa strona magazynu klik. Zapraszamy do polubienia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz