wtorek, 20 maja 2014

Jaglany koktajl z rabarbarem i truskawkami

Pyszne, soczyste, rozpływające się w ustach. Pierwsze truskawki w tym sezonie wylądowały w jaglanym koktajlu, a część zniknęła już podczas przygotowywania. Czekam na lepsze ceny truskawek, bo jedzone w tym tempie doprowadzą mnie na skraj bankructwa :) Stęskniona za ich smakiem byłam strasznie! Jestem zresztą dalej, bo nie zaspokoiłam swojego pragnienia :)

Składniki:
  • 1 szklanka ugotowanej kaszy jaglanej
  • 10 dorodnych truskawek
  • 1 średnia łodyga rabarbaru
  • 200 ml jogurtu naturalnego
  • 3 łyżki oleju lnianego
  • sok z 1/2 cytryny
  • 3 łyżki cukru trzcinowego
Przygotowanie:
Rabarbar kroimy w małe kawałki, wrzucamy na patelnię i karmelizujemy z cukrem trzcinowym. Do blendera wrzucamy ugotowaną kaszę jaglaną, olej lniany i sok z cytryny. Blendujemy około 3 minuty, aż do rozdrobnienia kaszy. Po tym czasie dodajemy wystudzony rabarbar oraz truskawki. Blendujemy na jednolitą masę.






4 komentarze:

  1. zapachniało latem :) pysznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w Opolu mamy prawdziwe lato :) Słońce, sandały i okulary :)

      Usuń
  2. oczywiście zdjęcia fantastyczne! poza tym sam koktajl bardzo apetyczny i pełen zdrowia :) latem takie najczęściej się będą pojawiać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To najlepsza letnia kolacja :) I obiad, śniadanie, podwieczorek :)

      Usuń